1. Podstawa prawna sporządzenia niniejszego dokumentu
Ten dokument został sporządzony przez iCredit sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi (dalej nazywana także „Spółką”) w związku z wymogami Ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze (Dz. U. poz. 731).
2. Informacje ogólne na temat iCredit
iCredit Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Łodzi przy ulicy Orlej 13/10, kod pocztowy 90-317 Łódź, zwana dalej także Spółką, jest wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi Śródmieścia w Łodzi XX Wydział Gospodarczy – KRS pod numerem 0000495693. Spółka posiada status instytucji pożyczkowej i posiada numer w Rejestrze instytucji pożyczkowych prowadzonym przez Komisję Nadzoru Finansowego - RIP000031. Spółka posiada stronę internetową dostępną pod adresem www.icredit.pl Ze Spółką można się skontaktować pod numerem telefonu 221 221 100, pod adresem mailowym [email protected] lub w siedzibie Spółki bądź pod adres do e-Doręczeń: AE:PL-90287-67238-IUCTF-24.
Aby skorzystać ze strony internetowej Spółki www.icredit.pl potrzebny jest komputer z dowolnym nowoczesnym systemem operacyjnym (Windows, macOS, Linux) lub smartfon/tablet oraz dostęp do Internetu poprzez przeglądarkę internetową.
3. Usługi oferowane i świadczone przez iCredit
iCredit oferuje i świadczy na rzecz osób fizycznych usługi finansowe w postaci udzielania pożyczek pieniężnych. Spółka ma w swojej aktualnej ofercie następujące pożyczki:
a) Pożyczka iCredit Senior - pożyczka dedykowana emerytom i rencistom. Maksymalna kwota pożyczki to 11.300 zł (jedenaście tysięcy trzysta złotych). Pożyczka ta spłacana jest w miesięcznych ratach.
b) Pożyczka iCredit Tygodniowy – to podstawowa oferta pożyczki iCredit. Maksymalna kwota pożyczki to 16.300 zł (szesnaście tysięcy trzysta złotych). Pożyczka spłacana jest w tygodniowych ratach.
c) Pożyczka iCredit Miesięczny – pożyczka ze spłatą miesięczną. Maksymalna kwota pożyczki to 16.300 zł (szesnaście tysięcy trzysta złotych).
Przyznanie pożyczki przez iCredit oraz wysokość pożyczki zależą od wyniku oceny zdolności kredytowej klienta, która jest przeprowadzana po złożeniu przez klienta wniosku o pożyczkę. Aby ubiegać się o pożyczkę należy posiadać ważny dowód osobisty, mieć miejsce zamieszkania w Polsce oraz dochody pozwalające na spłatę zobowiązania. Zastrzeżenie numeru PESEL uniemożliwia skuteczne złożenie wniosku kredytowego oraz zawarcie umowy pożyczki. Osoba ubiegająca się o pożyczkę musi złożyć wniosek kredytowy, który jest składany w formie pisemnej w trakcie wizyty doradcy w miejscu zamieszkania klienta lub w biurze regionalnym Spółki. Możliwa jest wstępna weryfikacja zdolności kredytowej klienta w trakcie rozmowy telefonicznej z pracownikiem infolinii Spółki. Weryfikacja tożsamości klienta jest dokonywana w oparciu o ważny dowód osobisty.
Umowy pożyczki są zawierane w formie pisemnej. Miejscem podpisania umowy jest miejsce zamieszkania klienta, ewentualnie biuro regionalne iCredit. Pożyczki udzielane przez iCredit są wypłacane przez przedstawiciela Spółki gotówką tuż po zawarciu umowy pożyczki. Płatność rat pożyczek udzielanych przez iCredit odbywa się w miejscu zamieszkania klienta lub innym miejscu wskazanym przez klienta poprzez odbiór rat pożyczki przez przedstawiciela Spółki w gotówce. Możliwa jest również spłata rat na rachunek bankowy Spółki. Usługa udzielenia pożyczki ma charakter odpłatny, kredytobiorca zobowiązany jest zwrócić kwotę pożyczki powiększoną o należne odsetki i prowizje wskazane w umowie, a w przypadku opóźnienia w spłacie kredytodawca ma prawo do naliczenia odsetek za opóźnienie.
Szczegóły dotyczące kosztów poszczególnych pożyczek oraz prawa i obowiązki stron umowy są określone w treści umowy pożyczki i załącznika do umowy (warunki ogólne). Przed zawarciem umowy klient otrzymuje formularz informacyjny zawierające najważniejsze informacje dotyczące pożyczki.
4. Usługi oferowane przez Spółkę
Spółka oferuje osobom fizycznym także usługi o charakterze niefinansowym. Świadczeniem tych usług zajmują się wyspecjalizowane podmioty mające stosowne uprawnienia do świadczenia danej usługi. Umowy te są zawierane w formie pisemnej. Miejscem podpisania umowy jest miejsce zamieszkania klienta, ewentualnie biuro regionalne iCredit.
Szczegółowe zasady świadczenia poszczególnych usług znajdują się w potwierdzeniu zawarcia umowy oraz załącznikach, jakie klient otrzymuje przy zawarciu umowy.
Korzystanie z usług wymaga założenia konta na portalu internetowym dostawcy danej usługi, do czego potrzebny jest sprzęt komputerowy bądź smartfon lub tablet z systemem operacyjnym. Użytkownik powinien dysponować oprogramowaniem spełniającym następujące, minimalne wymogi:
a) przeglądarka Internet Explorer w wersji co najmniej 11, Firefox w wersji co najmniej 37.0, Chrome w wersji co najmniej 42.0,
b) włączona obsługa cookies i JavaScript,
c) minimalna rozdzielczość monitora 1024×768,
Poniżej znajduje się lista usług o charakterze niefinansowym oferowanych przez Spółkę:
a) Usługi medyczne i stomatologiczne
Spółka oferuje swoim klientom możliwość zakupu pakietów świadczeń medycznych oraz stomatologicznych, w ramach której dostępna jest prywatna opieka medyczna. Pakiety oferują możliwość korzystania z wielu form wsparcia medycznego, w tym teleporady specjalistów z danej dziedziny medycyny, konsultacje on line, analiza wyników badań, badania laboratoryjne, zabiegi ambulatoryjne, e-recepty, e-skierowania i e-zwolnienia. Usługi świadczone są zarówno on line (po zalogowaniu do portalu telemedycznego), jak i stacjonarnie w wybranych placówkach. Zakres usług laboratoryjnych i ambulatoryjnych zależy od wybranego pakietu.
Usługi medyczne są świadczone przez:
-JP Medica Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Pięknej 24/26a, 00-549 Warszawa, która jest podmiotem leczniczym wpisanym do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Lecznicza pod numerem 000000228622 lub
- spółkę Edoktor24.pl Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Pańskiej 96 / 105, wpisaną do księgi rejestrowej podmiotów leczniczych przez Wojewodę Mazowieckiego pod nr 000000173318.
Usługi stomatologiczne są świadczone przez wskazaną wyżej spółkę JP Medica Sp. z o.o. w wybranych placówkach stacjonarnych. W ramach pakietów dostępne są m.in. przegląd, wypełnienie, znieczulenie, RTG zęba, fluoryzacja, saling, piaskowanie, usunięcie. Zakres usług stomatologicznych zależy od wybranego pakietu.
b) Usługi informatyczno-prawne
iCredit, działając w charakterze pośrednika, oferuje swoim klientom możliwość zakupu pakietów usług informatyczno-prawnych. Usługodawcą oraz podmiotem świadczącym usługę jest spółka BZ Group Sp. z o. o. z siedzibą w Jasionce 954, 36-002 Jasionka, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000460507.
Pakiet usług informatyczno-prawnych zapewnia dostęp do świadczonych zdalnie usług wsparcia w zakresie informatycznym oraz prawnym. W ramach zakupu pakietów klient może liczyć na:
- pomoc prawną i informatyczną w zakresie bezpieczeństwa w sieci oraz ochrony majątku i dobrego imienia (reakcja na cyberprzestępstwa, wyłudzenia, hejt, utratę dostępów do kont społecznościowych itd.)
-specjalistyczne doradztwo prawne z wielu dziedzin prawa (prawo cywilne, rodzinne, lokalowe, spadkowe, administracyjne, gospodarcze itd.)
- praktyczną pomoc dla użytkowników urządzeń IT – m.in. komputerów, smartfonów, tabletów, notebooków (aktualizacje, konserwacja, instalacja oprogramowania, pomoc w obsłudze, wsparcie w przypadku awarii itd.)
- błyskawiczną pomoc prawnika lub informatyka, w ramach niespodziewanych wypadków/wydarzeń/awarii (odwołanie od mandatu, awaria sprzętu IT, nieuczciwy sprzedawca, atak hakera, spadek w rodzinie, itd.)
Zakres i ceny pakietów są zależne od rodzaju pakietów i czasu ich obowiązywania.
c) Usługi nauczania języków obcych
Spółka oferuje możliwość zakupu kursów języka angielskiego, niemieckiego i hiszpańskiego. Kursy prowadzone są on line przez doświadczonych polskich lektorów. W ramach zakupionej usługi można korzystać z kursów dla różnych poziomów zaawansowania ( od A1 do B2), klient ma także dostęp do podręczników, nagrań audio i video. Kursy są prowadzone od poniedziałku do piątku od godz. 10:00 do 18:00 oraz w soboty od 10:00 do 14:00. Klient ma możliwość dołączenia do grupy raz w miesiącu lub rozpoczęcia kursu od nowego miesiąca. Po ukończeniu kursu uczestnik otrzymuje certyfikat ukończenia kursu.
Usługi świadczone są przez naszego partnera: Tele-Nauka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, przy ul. Pięknej 24/26A, 00-549 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000762801.
4. Informacja o tym, w jaki sposób usługa spełnia wymagania dostępności
Poniżej wskazujemy elementy procesu świadczenia usług, które czynią usługi dostępnymi dla osób ze specjalnymi potrzebami:
1. Umożliwiamy złożenie wniosku kredytowego, zawarcie i wykonanie umowy pożyczki od początku do końca w miejscu zamieszkania klienta (lub innym wskazanym przez klienta), bez konieczności wychodzenia z domu i bez konieczności korzystania z urządzeń cyfrowych. Umowy niefinansowe również są zawierane w miejscu zamieszkania klienta lub innym przez niego wskazanym,
2. Zapewniamy możliwość obsługi klientów w stacjonarnych biurach regionalnych Spółki, w których mogą się zapoznać z dokumentami umownymi, uzyskać informacje i pomoc w zakresie wypełniania wniosku kredytowego, realizacji umowy, treści dokumentów umownych, oferty Spółki.
3. Zapewniamy lupę powiększającą w każdym z biur regionalnych Spółki, a na życzenie Klienta, zgłoszone przed spotkaniem z przedstawicielem, istnieje możliwość skorzystania z lupy powiększającej w trakcie podpisywania umów w miejscu zamieszkania klienta,
4. Dokumentacja kierowana do klientów, zarówno na etapie przed zawarciem umowy, w trakcie jej zawierania oraz w toku wykonywania umowy została przygotowywana:
a) wyłącznie w języku polskim i sporządzana jest prostym, zrozumiałym językiem, w sposób zapewniający zrozumiałość dokumentów,
b) przy użyciu łatwej do odczytania drukowanej czcionki o odpowiednim rozmiarze i kroju, z uwzględnieniem przewidywalnych warunków użytkowania oraz z zastosowaniem wystarczającego kontrastu i odstępów między literami, wierszami i akapitami, nie stosujemy czcionej ozdobnych ani kursywy,
c) z alternatywną prezentacją treści nietekstowych.
5. Umożliwiamy klientom zdalne odstąpienie od umowy umowy (m.i. za pośrednictwem poczty e-mail), jak i złożenie reklamacji (m.i. za pośrednictwem poczty e-mail oraz telefonicznie),
6. Szkolimy naszych pracowników z zasad zapewnienia dostępności usług,
7. Przeprowadziliśmy prace mające na celu zachowanie jednolitości stron internetowych poprzez zapewnienie ich postrzegalności, funkcjonalności, zrozumiałości i kompatybilności.
Prace były prowadzone z uwzględnieniem zakresu, jaki był wymagany do zapewnienia ich dostępności (z uwzględnieniem wyłączeń ustawowych - np. w zakresie treści historycznych). Dążymy do tego, aby nasza strona internetowa spełniała wytyczne WCAG 2.2.
Poniżej przedstawiamy szczegółowe informacje na temat tego, w jaki sposób nasza strona internetowa spełnia wymogi dostępności:
1. Strona internetowa umożliwia zapoznanie się z informacją na temat usług oferowanych i świadczonych przez iCredit co najmniej dwoma kanałami sensorycznymi (poza wzrokiem, także za pomocą słuchu),
2. Klient może wybrać inny format tekstowy treści zamieszczonych na stronie internetowej (w tym podwieszonych tam wzorów umów, dokumentów, niniejszej informacji itp.) - z większymi literami i czcionką, z odpowiednio dobranym kontrastem i odstępami pomiędzy liniami, wierszami i akapitami,
3. Wszystkie dokumenty umieszczone na stronie będą odbierane za pomocą różnych zmysłów (co najmniej wzrok i słuch). Strona została przygotowana, aby umożliwić użytkownikom korzystającym z aplikacji konwersujących tekst na mowę, konwersję tekstu na stronie na język mówiony,
4. Stosujemy powiększalniki ekranu i inne programy wspomagające czytanie wzrokowe. Umożliwiają one m.in. zmianę rozmiaru i kroju czcionek, kontrastu, kolorów, rozmieszczenia tekstu, co poprawia czytelność i ułatwia percepcję treści wizualnych.
5. Użytkownik strony może korzystać z opcji lupy powiększającej poprawiającej widoczność elementu, który jest w danym momencie wybrany za pomocą klawiatury,
6. Materiały dostępne na stronie mają alternatywy tekstowe do treści nietekstowych (o ile takie treści się pojawiają)
7. Cały kontent na stronie ma logiczną strukturę treści (nagłówki, listy itp.)
8. Czcionka na stronie ma taki kolor, który wyraźnie odcina się od tła i jest widoczna, kolory czcionek i tła są stonowane, nie stosuje się ciemnego tła,
9. Cały kontent na stronie ma wyróżnienia, które nie opierają się tylko na kolorze,
10. Cały kontent na stronie jest czytelny i widoczny również wtedy, gdy rozmiar tekstu zostanie zwiększony o 200 %,
11. Na stronie nie ma publikacji obrazu tekstów (np. zdjęcia tekstu),
12. Cały kontent na stronie jest responsywny (automatycznie dostosowujący się widok do szerokości ekranu urządzenia użytkownika),
13. Cały kontent na stronie może być obsłużony przez klienta za pomocą klawiatury,
14. Na stronie nie ma treści migających, nie ma elementów, które błyskają na czerwono lub gwałtownie zmieniają jasność - niedopuszczalny jest obszar zmiany jasności większy niż 25 % powierzchni strony lub 3 błyski na sekundę.
15. Cały kontent na stronie umożliwia szybkie przeskoczenie do treści (przycisk ,,Idź do"),
16. Cały kontent na stronie ma zrozumiałe linki, których treść wyraźnie wskazuje, dokąd prowadzą,
17. Cały kontent na stronie ma jasno opisane treści oraz jasny opis formularzy, jeśli się znajdują,
18. Użytkownik może poznać wszystkie treści i funkcje na stronie, niezależnie od tego, czy nawiguje myszką czy klawiaturą,
19. W trakże przeglądania strony, każdy najeżdżany myszką lub klawiaturą na dany element, element ten wyróżnia się (np. dodatkową ramką, zmianą koloru),
20. Na stronie nie ma pułapki klawiaturowej tj. podczas nawigowania samą myszką żaden element/grupa elementów nie blokuje dalszej nawigacji ani mechanizmów otwierających nowe okna bez udziału użytkownika końcowego,
21. Na stronie jest mapa serwisu,
22. W serwisie internetowym po powiększeniu widoku każdej strony serwisu do 200 % widoczna jest całość informacji a stronie - tj. nie trzeba przewijać jej treści w poziomie,
23. W serwisie jest informacja przekazywana za pomocą koloru - tj. podświetlenie na czerwono ramek w formularzu, który jest błędnie wypełniony wraz z informacją w tym kolorze, które wskazują, dlaczego formularz został źle wypełniony,
24. W serwisie nie ma dźwięków, których nie da się zatrzymać np. przyciskiem wyłącz,
25. Jeżeli w serwisie są złożone elementy graficzne (np. skomplikowane infografiki, wykresy, mapy) powinny one mieć dodatkowy opis, który umożliwi zrozumienie ich zawartości przez osoby niewidome),
26. W przypadku formularzy na stronie internetowej, obok pól formularzy powinny być etykiety, które jasno wskażą, jakie dane powinny być wpisane w formularzu, muszą być one jasne i zrozumiałe i znajdować się tuż obok pól, których one dotyczą,
27. W przypadku błędów w formularzach wypełnianych przez użytkownika, powinna pojawiać się informacja o błędzie. Informacja ta powinna mieć charakter tekstowy, być zrozumiała i wskazywać przyczynę błędu - co więcej powinna się pojawiać podpowiedź, jak poprawnie takie dane należałoby wpisać (rady np. co do sposobu zapisu daty).
28. Linki z dokumentami do pobrania w serwisie powinny mieć informację o ich formacie, rozmiarze i języku [np. nazwa dokumentu (100 KB, PDF)], informacje te mogą być też być podane obok linku.
29. Pola formularzy (np. rejestracyjnych lub wniosku kredytowego) na stronie internetowej muszą mieć unikalne <id> oraz muszą mieć opisy przeznaczenia (odpowiednio połączone z nim <title> lub <label>,
30. Na stronie ustawienia odstępów pomiędzy liniami, akapitami, znakami i wyrazami nie mogą powodować utraty czytelności (powiększenie odstępów pomiędzy liniami do 1,5 wielkości czcionki line-height, powiększenie odstępów pomiędzy paragrafami do dwukrotności wielkości czcionki, powiększenie odstępów między literami (letter -
spacing) do 0,12 wielkości czcionki, powiększenie odstępów między słowami (word-spacing) do 0,16 wielkości czcionki. Nie może to pogarszać czytelności tekstu,
31. Litery na stronie internetowej nie mogą być rozstrzelone za pomocą spacji.
32. Rozmiary czcionek w formularzach (input, textarea, select, buton) na stronie internetowej powinny być zdefiniowane w CSS za pomocą jednostek względnych - pt, pc, px, cm, mm, in,
33. Wszystkie teksty znajdujące się na stronie internetowej powinny być sporządzone z kontrastem wynoszącym co najmniej 4,5:1, zaś w przypadku
tekstu większego niż 150% wielkości podstawowej tekstu na stronie - kontrast powinien wynosić co najmniej 3:1,
34. Jeżeli na stronach wchodzących w skład serwisu znajdują się linki, muszą one być spójnie wyróżnione wizualnie,
35. Użytkownik korzystający ze strony wchodzącej w skład serwisu musi mieć możliwość zarządzania jednoliterowymi skrótami klawiszowymi,
36. Atrybuty zarządzania zdarzeniami myszki podczas pobytu na stronie wchodzącej w skład serwisu powinny mieć swój odpowiednik dla klawiatury i odwrotnie,
37. Nie zamieszczamy na jakiejkolwiek naszej stronie wchodzącej w skład serwisu rozpraszających uwagę animacji ( ruszające się, skaczące obrazki),
38. Stosujemy dynamiczne skalowanie elementów strony (duże monitory, laptop, tablet i telefon) tj. dopasowanie do wielkości ekranu urządzenia mobilnego, aby prezentować layout w różnych wielkościach i proporcjach,
39. Stosujemy layout responsywny czyli projekt strony internetowej (wszystkich stron internetowych wchodzących w skład serwisu) powinien być przygotowany tak, by przewidywał różne wersje dla podstawowych typów ekranów urządzeń mobilnych. Layout powinien płynnie (dynamicznie) skalować elementy tj: grafiki, fonty, cały układ.
40. Obrazy, grafiki, infografiki i inne elementy wizualne mają dodane opisy alternatywne (tzw. alt text), które są odczytywane przez czytniki ekranu,
41. Dokumenty w formacie PDF są odpowiednio oznakowane, aby czytniki ekranu mogły je poprawnie odczytać,
42. Oprócz napisów rozszerzonych oraz obrazów tekstu, rozmiar tekstu może zostać powiększony do 200% bez użycia technologii wspomagających oraz bez utraty treści lub funkcjonalności,
43. Treść może być prezentowana bez utraty informacji lub funkcjonalności, bez konieczności przewijania w dwóch wymiarach dla:
• Pionowego przewijania treści o szerokości odpowiadającej 320 pikselom CSS;
• Poziomego przewijania treści na wysokości odpowiadającej 256 pikselom CSS,
44. Każdy interfejs posiadający możliwość obsługi przy pomocy klawiatury ma tryb obsługi, w którym fokus klawiatury jest stale widoczny,
45. W przypadku stron internetowych, dokumentów nieinternetowych, które powodują zobowiązania prawne, albo na których użytkownik przeprowadza transakcje finansowe, modyfikuje lub usuwa dane w systemach przechowywania danych, nad którymi ma kontrolę, albo udziela odpowiedzi na testy, co najmniej jedna z poniższych informacji jest prawdziwa:
• Odwracalność: Wprowadzenie danych jest odwracalne.
• Sprawdzanie: Dane wprowadzone przez użytkownika są sprawdzane pod kątem błędów, a użytkownik ma możliwość wprowadzenia poprawek.
• Potwierdzenie: Istnieje mechanizm sprawdzania, potwierdzania oraz korekty informacji przed jej ostatecznym wysłaniem.
5. Informacja na temat dostępności biur regionalnych, w których prowadzona jest działalność iCredit
Poniżej lista biur regionalnych iCredit, w których świadczone są usługi na rzecz konsumentów, wraz z informacją na temat dostępności architektonicznej poszczególnych biur:
a) Wrocław, ul. Poniatowskiego 8/1B, 50-328 Wrocław - lokal na parterze, przed wejściem stopień 5cm, brak podjazdu,
b) Bydgoszcz, ul. Dworcowa 78, 85-010 Bydgoszcz - lokal na parterze, do wejścia są trzy stopnie, brak podjazdu,
c) Łódź 1, ul Rzgowska 62 lok. 2a, 93-172 Łódź - lokal na parterze, dostępny dla osób niepełnosprawnych
d) Zgierz, Pl. Jana Pawła II 3, 95-100 Zgierz - lokal na pierwszym piętrze bez windy, schody wyposażone w poręcze
e) Kraków, ul. Kalwaryjska 51/1, 30-504 Kraków -lokal na parterze, do wejścia jest jeden stopień, nie ma podjazdu,
f) Płock, ul. Jachowicza 10a, 09-402 Płock - lokal na półpiętrze, nie ma podjazdu,
g) Częstochowa, Al. Wolności 37, 42-202 Częstochowa - lokal na parterze, dwa schodki do wejścia, nie ma podjazdu,
h) Dąbrowa Górnicza, ul. Jana III Sobieskiego 23, 41-300 Dąbrowa Górnica - lokal na parterze, nie ma żadnych stopni ani innych barier architektonicznych,
i) Kalisz, ul. 3 Maja 2/4, 62-800 Kalisz - lokal na parterze, jest podjazd, dostępny dla osób niepełnosprawnych,
j) Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Kościelna 14, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski - lokal na parterze, do wejścia jest jeden stopień, brak podjazdu,
k) Radom, ul. Słowackiego 4, 26-604 Radom - lokal na parterze, 2 stopnie, brak podjazdu,
l) Mława, ul. Sienkiewicza 15/13, 06-500 Mława – lokal na parterze, nie ma żadnych stopni ani innych barier architektonicznych
m) Gdynia, ul. Hutnicza 34/42 , Gdynia 81-061- biuro mieści się na I piętrze, nie ma windy, ani podjazdu.
Niniejsze informacje sa aktualne na dzień 28 czerwca 2025 roku.