iCredit wzmacnia zaufanie klientów poprzez wdrożenie Dobrych Praktyk ZPF
Z przyjemnością informujemy, że iCredit Sp. z o.o. wdrożyła i stosuje Dobre Praktyki w zakresie Dystrybucji Usług przez Instytucje Pożyczkowe, opracowane przez Związek Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce (ZPF).
Ten krok nie jest czysto symboliczny – wierzymy, że pomoże to nam wzmocnić przejrzystość w sprzedaży naszych usług oraz pogłębić zaufanie Klientów wobec iCredit Sp.z o.o. i jej produktów.
Co obejmują Dobre Praktyki w zakresie dystrybucji usług
- Przejrzystość
Dbamy, aby nasze usługi niefinansowe (VAS) były oferowane w sposób przejrzysty, zapewniający łatwy dostęp do informacji na temat warunków zakupu i świadczenia usług. - Dobrowolność wyboru
Decyzję w sprawie zakupu usług niefinansowych pozostawiamy Klientowi. To Klient decyduje, czy chce zakupić usługę. Wybór ten nie ma wpływa na rozpatrzenie wniosku o przyznanie pożyczki czy jej warunki. - Prawo odstąpienia
Każdemu Klientowi zapewniamy możliwość odstąpienia od umowy na zakup usługi, a zasady i sposób odstąpienia są proste i przejrzyste. - Etyka w dystrybucji i obsłudze
Nasze procesy sprzedaży i obsługi posprzedażowej będą prowadzone zgodnie ze standardami etycznymi, z poszanowaniem Twoich praw i interesów.
Dlaczego to robimy
- Chcemy, żebyś mógł podejmować decyzje zakupowe w pełni świadomie.
- Wierzymy, że transparentność buduje zaufanie, a to fundament każdej relacji klient-instytucja pożyczkowa.
- Chcemy być częścią branży, która podnosi standardy i dba o to aby działalność biznesowa rozwijała się z poszanowaniem praw konsumentów.
Poniżej znajdziesz link do dokumentu Dobrych Praktyk w zakresie Dystrybucji Usług przez Instytucje Pożyczkowe
Więcej wiadomości
Wybór szybkiej pożyczki online w iCredit może być wyzwaniem, zwłaszcza przy tak wielu dostępnych ofertach. Aby podjąć świadomą decyzję, wart...