Przejdź do głównej treści
Dostępność
Motywy kolorystyczne:
Powiększenie strony:
Znajdź nas
Login
Złóż wniosek o pożyczkę

iCredit wzmacnia zaufanie klientów poprzez wdrożenie Dobrych Praktyk ZPF

10.10.2025

Z przyjemnością informujemy, że iCredit Sp. z o.o. wdrożyła i stosuje Dobre Praktyki w zakresie Dystrybucji Usług przez Instytucje Pożyczkowe, opracowane przez Związek Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce (ZPF).
Ten krok nie jest czysto symboliczny – wierzymy, że pomoże to nam wzmocnić przejrzystość w sprzedaży naszych usług oraz pogłębić zaufanie  Klientów wobec iCredit Sp.z  o.o. i jej produktów.

Co obejmują Dobre Praktyki w zakresie dystrybucji usług

  1. Przejrzystość
    Dbamy, aby nasze usługi niefinansowe (VAS) były oferowane w sposób przejrzysty, zapewniający łatwy dostęp do informacji na temat warunków zakupu i świadczenia usług.
  2. Dobrowolność wyboru
    Decyzję w sprawie zakupu usług niefinansowych  pozostawiamy Klientowi. To Klient decyduje, czy chce zakupić usługę. Wybór ten nie ma wpływa na rozpatrzenie wniosku o przyznanie pożyczki czy jej warunki.
  3. Prawo odstąpienia 
    Każdemu Klientowi zapewniamy możliwość  odstąpienia od umowy na zakup usługi, a zasady i sposób odstąpienia są proste i przejrzyste.
  4. Etyka w dystrybucji i obsłudze
    Nasze procesy sprzedaży i obsługi posprzedażowej będą prowadzone zgodnie ze standardami etycznymi, z poszanowaniem Twoich praw i interesów.

Dlaczego to robimy

  • Chcemy, żebyś mógł podejmować decyzje zakupowe w pełni świadomie.
  • Wierzymy, że transparentność buduje zaufanie, a to fundament każdej relacji klient-instytucja pożyczkowa.
  • Chcemy być częścią branży, która podnosi standardy i dba o to aby działalność biznesowa rozwijała się z poszanowaniem praw konsumentów.

Poniżej znajdziesz link do dokumentu Dobrych Praktyk w zakresie Dystrybucji Usług przez Instytucje Pożyczkowe

https://zpf.pl/pliki/dpl/dobre-praktyki-w-zakresie-dystrybucji-uslug-przez-instytucje-pozyczkowe_20250611.pdf

Więcej wiadomości